Post by campsnugdelgeoprom on Mar 8, 2022 9:50:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ocean Fortune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ocean Fortune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fler mynt hacka ▞▞▞
▞▞▞ Ocean Fortune 2022 version ▞▞▞
du behöver uppdatera dina spel som innan du vet att nu inte längre spelar dina appar eftersom det är svårt att fånga fisken
Jag älskar det här spelet, trevlig app
Ocean Fortune ארקייד lpq
1/19 kan inte ens få spelet att köra..EDIT 5/19-spelet verkar fungera utmärkt nu.
Adventure Escape: Asylum アドベンチャー kmpc
bra spel jag rekommenderade detta för spelare som vill slösa tid
Roligt & mycket spännande
det här spelet är verkligen fantastiskt! älskar fisken och såklart priserna och evenemangen... fortsätt med det goda arbetet och mer kraft!
Ocean Fortune 아케이드 xyq
Jag älskade det här spelet! Det lindrade min stress från jobbet. Jag rekommenderar dig att installera och spela detta spel
bra spelappar hittills
Nekad att låta dem komma åt och ringa telefonsamtal och sedan dyker orientaliskt tryck upp. Varför behöver du tillgång till min mobil för att ens tänka på att ringa ett samtal. Inte värt att ens prova det.
kraschar ALLTID..kan du snälla fixa..så irriterande fick nästan högre poäng men plötsligt av..
det här är ett svårt spel att vinna.. jag har förlorat mycket pengar 😡
Det är ett bra utmaningsspel, kom med mig😉
Jag såg det spelet. Jag vet att jag inte är tillräckligt bra. och väldigt roligt spel. så jag är trött när jag spelar hahaha. JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET 😍😍😘 #TUYOOFISHINGMANIA #VI ÄLSKAR DIG
Jag kunde inte spela. Är i svart skärm när jag går in. Vänligen fixa det.
Det här spelet kastar alltid ut dig när din vinst och inloggningen inte fungerar.
Problemet med att spelet fortsätter att krascha har inte lösts och nu kan jag inte logga in alls. Tillfrågad "Inloggning misslyckas, försök igen. Fel:2" Om problemet kvarstår kommer jag bara att avinstallera det trots att jag har spenderat en hel del förmögenhet!!
Bra spel Bra grafik
För närvarande det bästa fiskespelet som finns. Den har snygg grafik och ständiga miniutmaningar/evenemang som pågår. Deras Facebook-supportteam är också mycket lyhörda och hjälpsamma. Tack för hjälpen med att återställa mitt förlorade konto.
det här fiskespelet var fantastiskt, jag ger det här fem stjärnor och mer kraft
programmet fungerade inte alls, ingen översättning för menyn.
det bästa spelet någonsin...förlåt men varför kan jag inte öppna det här spelet nu?
Jag spenderade mycket pengar på det här spelet.. men jag kan inte komma in.. Så jag ska avinstallera det här spelet och aldrig spela igen..
köpte paketet, 2 minuter senare kraschade spelet och raderade mina framsteg hittills. Tillsammans med kraschen dök inte paketet jag köpte upp när spelet startade om. Jag vill ha mina pengar tillbaka.
Efter uppdateringen fortsätter appen att stängas. Vänligen fixa det. Tack.
Ocean Fortune 아케이드 xyq
om du gillar fiskbordet kommer du att gilla detta
missnöjd, svårt att få mynt och uppgradera
Jag spenderade över 300 spänn inloggad i face book den sparade inte gick sönder min gamla telefon nu har jag bara tur
Det fortsätter att krascha! Jag går och spelar sedan fryser och kraschar! ..
Varför jag inte kan och jag har köpt dina mynt säkert ett bra spel men kan inte logga in och även i fb-konto också snälla fixa det så fort som möjligt
Kärlek. Jag spelar hela tiden. vänligen uppdatera mer grafik. spännande. Allt är bra.
Ocean Fortune ארקייד lpq
Det här är lite coolt men varje gång jag spelade för länge kraschade det hela tiden. Kan du fixa detta åt mig?
Ocean Fortune 아케이드 xyq
trevligt spel och grafiskt. Rekommenderas starkt spel.
det här spelet är så partiskt att jag gick i konkurs hela tiden för när jag försöker fånga den gyllene fisken slösar jag bort som en hel del mynt på dem och jag fångade dem inte men de andra spelarna fick dem så händer det hela tiden
Jag skulle inte veta om appen är bra. Den ber i princip om tillåtelse att ringa telefonsamtal och komma åt lagringen och mikrofonen. Jag okej lagringsanvändningen men verkligen? Jag behöver mer tillgång till min telefon än så, jag känner att det är helt för invasivt och jag kommer inte att tillåta det. Jag har avinstallerat det direkt.
puas hati
köpte en stor rea och fick inget av priset. rapporterade ett problem men pågår mycket långsamt. Jag vill ha en återbetalning!!!!
Vänligen fixa. Varje gång jag loggar in. Mina mynt var borta och jag är redan VIP3 nu tillbaka till noll. Vänligen FIXA. TACK
VARFÖR FORTSÄTTER SPELET FRÄKTIG KRASH? FÅR MIG ÅNGA ATT TÄNTA DET HÄR SPELET! JAG VILL HA EN ÅTERBETALNING!
bra kundservice, och det är väldigt beroendeframkallande. älskar det!! <3
det är ett trevligt spel..men jag måste ladda mitt sim-kort för att få fler mynt
bra time killer n beroendeframkallande spel
Jag är inspirerande funktion
Ok Par
Jag älskar det här spelet men det fortsatte att krascha. Jag tappar vanligtvis alla mina framsteg när jag spelar. Snälla fixa detta..Jag ger 5 stjärnor när du fixar det. Tack
ärligt talat spelet så beroendeframkallande... så roligt och enastående
Spännande att spela